Sunday, December 27, 2009

kerana EE ku~

hmm...meh kita listkan apa yg telah digunakan tuk EE yg stkt ni masih xjd2 lg
ni blh dikira sebagai mengungkit la tp saya xkesah sbb saya suka tgk pe yg saya dh buat yg xjd 
lg2 klu makan bnyk duit ni :P



  1. enijn kipas (dh ilang nth ke mana nth) [free sbb jumpa]
  2. batteri (abes pwr akibat maen ngn EE) [4 biji brape ek? agak2 RM5 kut]
  3. projek adek (guna perintang n wayar n pemegang bateri) [ni agk RM10 je kut]
  4. 5 enjin keta tamiya (yang kemudiannya hilang lps bwk ke kolej skali ngn stu kit die) [RM50+]
  5. cooler laptop (masih terburai disisi katil ku) [RM67]
  6. bahan2 yg mungkin dibeli untuk melengkapkan EE [RM50]
    • perintang
    • kipas
    • wayar2
ha...tu la yg mungkin digunakan dan telah digunakan tuk EE. mari kita tgk list dapatan lk...

  1. EE xsiap2 gk
  2. Masa tuk study dh brkurang
  3. kena sindir ngn Mama (ckg Mazwiyan)
  4. Ilmu yg xternilai
  5. Tenaga yg boleh dikitar semula
  6. Generator buatan sendiri
Hehe...jd kwn2 berbaloi ke x berbaloi buat EE ni. Bg saya masa nk pilih subjek n topic EE saya ni bukan lah IB semata2 tp ialah apakah result disebaliknya yg terselindung tu, Saya fikir klu saya amek physics, saya blh blajar dgn lbh mendlm n dpt hasilkn sesuatu. Klu EE saya kali ni berjaya InsyaAllah saya akn dapatkan satu mnde dipanggil sebagai Free Energy Generator...tgkla kat internet psl ny ^_^


nnr klu saya dpt ambek gmbr cooler laptop yg terbungkang tu nnt saya post kat cni

1 comment: