Saturday, July 10, 2010

Marah~

Saya Marah...
bukan pada orang
tp pada sikap
manusia boleh berubah
tp jika sikap xmahu diubah, xkan berganjak seseorang itu

Saya Marah...
jika dituduh sewenang2nya
lagi2 berkenaan ilmu dan pengalaman
bukan nk mengatakan ilmu saya tinggi
tp tolonglah jgn prejudice seolah2 diri sendiri punya ilmu itu lbih tinggi
Allah Maha Mengetahui

Saya Marah...
jika perkara2 laen yg dikecam
Korea dan Movie dikatakan Jahliyyah
tarian dan lagu2 juga menjadi mangsa
tidak saya menyokong tp bukankah lebih baek, di seru secara aman
malah, yg salahnya bukan hiburan
tetapi manusia yg sering leka dan selalu buat xtahu

Saya Marah...
jika orang marah lebih2
benda kecik, tp sebab xmahu pk jauh2
sbb dh tgh marah kn
abes la...semua pun jd salah
sampaikan tersasul cakap n dah minta maaf
pun tetap menjadi kesalahan besar seolah2 penipu besar

biak p r...
emo pn xguna
g amek wudhu' n solat ^_^
sampaikan 

2 comments:

Wan Harun said...

emuuuu!

Farzan said...

haha...mne x nye
tetibe je ckp cam aku xtaw pape
mst r aku mrh :)