Sunday, November 29, 2009

Kenangan ttp kenangan~

btul...
masa xlh patah balik ke blkg
kalau ke blkg pn
xtentu benda sama yg akn berlaku

browsing through d internet
sambil air mata menakung
nasib baik kat kelas
klu x...hehe

seorang rakan ym
"rindu r korg...lps aritu dh stop main dh"
sorg lg....
"bila kita lh jumpa lg?huhu"
sorg lg lk...
"thnx kpd eimad dan aiman kerana group ...."

lalu saya g la lawat c2
dan terjumpa gmbar2 lama
peristiwa pahit manis bersama
n plg tersedu ialah stu gmbr ni
biarlah saya ceritakn ek....

Kami berada dalam bulatan
menunggu peluang masing2
kelibat seorang kawan baik di hadapan
sungguh baik tetapi kerana peristiwa yg xdiingini itu
kami tidak lg bertegur
akhirnya kami dihadapkan...
mata bertembung mata
senyap ruangan surau
"saya tahu saya bnyk bersalah..."
"shh...xyh ckp" n lantas memeluk
"tu semua dh trjadi n silap saya juga"
air mata mengalir laju
pastu...hehe


sampai sekarang la terasa seihnya...tapi apakan daya
itulah takdir tuhan yanga menuntukan
kita hidup didunia ni hanya sekali
dan
diakhirat kekal selamanya
hargailah hidupmu dan jgnlah sia2kn masa mu wahai hamba ALLAH

No comments: