Friday, March 5, 2010

Sejarah Nama A&F~

cerita lama usah diungkit
tp jika itu yg selalu dilihat
mmg la selalu akn terkenang
lg2 jika memori itu manis atau pahit

si A
****
2Jejarum muncul si A yg pertama
saya kagum dgn dia sbb dia bdk pandai
kat sini mmg ramai cina dan kami melayu selalu direndahkan
tp dalam kelas tu, dia sebagai melayu, pmpn lk tu
dia berjaya bolot semua kecuali 2 je, Math n PI...hehe
semasa drjh 3 kami masih sekelas dan sekali lagi dia berjaya membuktikan kehebatannya
drjh 4 lk de sorg lg si A
kali ni mmg duk sblh dia n saya sgt annoying buatnye -.-"
xpe la..
tp bila jumpa si A yg first tu balik tym drjh 5&6 dia dh jd hebat dh
terus jd p.k.p
sekolah menengah tidak menemukn diri saya dgn mana2 si A kecuali A yg lain
tp xnk ckp sal dia nnt lari topic lak. hehe
so lps spm si A yg baru muncul
kali ni dia melafazkan kata2 yg cukup menarik
tp masih belum sedia lg diri ni
skrg di KMB masih wujud lg nama tu
n merupakan seorg yg berjwtn tinggi lg
xlh ckp bnyk, nnt bdk2 KMB bising
jd tu kesah si A

si F
****
tiada dalam catatan dlm skolah rendah
tp setibanya form3 kami sepasukan ni g skola
dan itulah pertemuan pertama dgn si F
7 May 2006 saya menerima sebungkus hadiah
nama tiada
7 May 2007 satu lg bungkusan
kali ni dgn sepucuk surat dr insan bernama F
habis spm jumpa seorg lg si F
n some history was carved
huhu
msk KMB ada lg si F
n now my junior pun si F
but dis jr reminds me of how
i used to pick on my little big brother :(

2 comments:

Afiq Kamarudin said...

too many A and F.
manyak pening wooooo
tak leh guna nama len ke?
hak5

Farzan said...

itu la pasal...
asyik2 a n f
huhu