Saturday, February 6, 2010

Dia Yang Comel~

yg ni saja je nk tulis kat sini
pabila teringat satu kesah...
sebab td bila dia menjadi melayu, comel la jugak
adeh...ni la mata laki -.-"
tp yg teringat tu satu peristiwa
bila dia pernah bercakap pada saya...
"if u're a girl i would have hug u now"
nk taw pe peristiwa tu
kena pillow talk :P
hehe

pastu jalan2 g Dewan Selera
bukan nk mkn sgt pn
nk minum air sambil mengambil hak saya
klu saya xmakan
nnt buang
bazir je
so baik saya makan
at least masuk gk la sikit2 nutrient dlm bdn
pastu, terjumpa la dia yg telah menawan hatiku
hmm...pada pndpt saya
dia masih lg menjaga malunya
dan maruah diri meskipun
hubungan para pelajar yr2 ni semakin rapat
dia masih lg tunduk apabila berjalan
dan kini sangat jarang saya dapat bertegur sapa dengannya
biarlah Allah yg menentukan~

No comments: