Sunday, February 20, 2011

Zaman lama2 dahulu~

saya xpernah suka org ckp saya busy
walau apa2 sekalipun, mmg sy xkn ngaku diri busy
saya sentiasa rasa saya mempunyai masa
masa tuk diri sendri, study, family, kwn2
n so bila ada org ckp 
"xnk r kaco, ko bz"
itu sungguh menyakitkan hati, sbb saya rasa cam saya dh bg sebnyk masa yg blh kat org2 laen tp die cakap camtu seolah2 saya tiada masa untuknya.

tp lately memang rasa time management dh semakin poor
semakin lambat dlm segala perkara n what's worse, cam dh xdpt nk rancang masa dgn baek dah
adoyai~

merindui zaman2 dlu
ketika aktif bukan mnjadi penghalang
bola keranjang
drama
mathematik
SPM
tutor
pangawas
busas
silat
astromatik~

kini ada study n basketball
tu pun rasa cam bnyk dh
adoyai~
mungkin perlu cari mkn yg betul2 kut nnt :P

4 comments:

Leng Chai said...

tu namenye dugaan......
bese la da tue da maken x larat nak wat banyak bnde.... ko tu bukan remaja lagi da.. hahaha

Farzan said...

aku muda lg kut
xde la tua abes :)

ffh said...

haha.mana ada farzan pernah busy

Farzan said...

thnx farah ^_^