Friday, February 4, 2011

kiciwa dgn kawan~

minta maaf...sy xnk burukkan sesapa
tp jika kamu ni menganggap diri kamu sebagai kawan maka jgn lah buat perkara2 yg sy akn sebutkn ni
okay?
please :)

1. jangan anggap kawan tu cam hamba korg
bila xdpt je mnde yg korg nk
t korg ungkit
"camni r mmbe"
member tu dilahirkan tuk menolong bukan jd hamba
korg la yg xsedar diri yg korg sebenarnya yg tidak menjadi mmbe yg baek

2. please n please dun tikam belakang
sy dh kena
sakit taw, it stains till now
mungkin sy leh gelak ketawa ngn awk
tp taw la yg sampai bila2 pun, tiap kli sy nmpk muka awk sy akn tringt peristiwa tu
naseb baek kawan2 sy sanggup memberi kata setia :)

3. jangan kikis duet mmbe kay?
eventho korg pk business ke pe ke
atleast be a human
dah la kedekut
pastu bila g mkn ramai2, awk guna baki org laen tuk byr awk punya
pastu awk refuse tuk pulangkn baki
kita semua in the ssame shoes la
belajar...have no permanent income
jgn la pk awk sorg je xde duet
sama la kalau ajk buat xtvt
mereka yg laen mungkin tidak mengira
tp awk terlupa yg kira2 dh sebahagian hidup sy
penipuan awk xkn terlepas dr pndgn dy

4. nk jual beli?
okay its fine with me
ill support u
tp klu mnde tu harga seringgit nk jual kat org len 2 ringgit xpe
tp ni mnde harga seringgit nk jual kat mmbe 5 ringgit
mmbe kut, bukan nye org laen...
5x untung...pastu hang buat dek je ngn kwn2 yg beli tu
isy3~

5. kawan2 sentiasa saling menyayangi
so please dun turn ur back at times needed
i might be someone but i am still here feeling lonely

turnout of events dis week is bugging me
n giving me this bad mind
sorry guys
please dun b like above kay? :)

4 comments:

petite girl said...

aw.comel.you're good farzan?

Farzan said...

hmm...at least i try not to b as the one i said above ^_^
n i try to b gud
u b gud too ^_^

Leng Chai said...

sume tu adelah ape yang kawan akan buat kat ko.... jgn risau. bnde ni akan berlaku banyak kali

Farzan said...

haha
tu bukan kawan dowh camtu
ko pun xbuat camtu~