Tuesday, September 18, 2012

Hey, aku tidak sempurna~


hey, aku tidak sempurna
aku mmg buat silap
mungkin terlepas pandang
tp aku hanya terlebih ikut emosi

hey, aku tidak sempurna

aku tidaklah pandai mahupun cerdik
mungkin aku da bernasib baik
tp aku tidaklah seperti yg kamu sangkakan


hey, aku tidak sempurna
aku seorang yang sombong
mungkin sekian lama aku tidak membalas pesanan
tp aku juga seorang pelupa

hey, aku tidak sempurna
aku hancurkan hati orang
mungkin kerana aku kurang sensitif
tp tahulah aku tiada berniat

sekuat2 manusia pn pasti mempunyai kelemahan, apatah lg insan lemah cam aku ni. dalam keadaan skrg, seriusly nk balik London feel my freedom and start atur balik satu persatu. tp meninggalkn Malaysia bermakna aku harus kembali ke alam berdiri tabah atas kaki sendri...please do not leave me~

No comments: